Niezobowiązująca wycena
Kontakt
Facebook

Wirtualny Spacer Google Maps dla wymagających klientów

W czasach rozwoju technologii informatycznych posiadanie wyłącznie strony internetowej nie daje gwarancji powodzenia na rynku. Firmy chcąc stać się konkurencyjne coraz częściej decydują się na wzbogacenie swojej witryny „wirtualnym spacerem 3d”. Wirtualny Spacer Google Maps idealnie odwzorowuje wnętrze różnych obiektów m.in. restauracji, domów, mieszkań, obiektów sportowych, hoteli itp.

Wirtualny Spacer Google Maps – nieco bliżej

Wirtualny Spacer Google Maps to bardzo realistyczna prezentacja interaktywnego obrazu wnętrza obiektu 3D. Umożliwia on płynne przemieszczanie się po rzeczywistych obiektach w wirtualnej przestrzeni. Wskutek tego możemy dosłownie przenieść się do oglądanego obiektu bez wychodzenia z domu. Zaletą spacerów 3d jest możliwość pełnego odwzorowanie dosłownie każdej nieruchomości, niezależnie czy to dom, restauracja, hotel, hala sportowa…
Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest jego responsywność – dostosowuje się do większości urządzeń mobilnych i przeglądarek. Rozwiązanie naprawdę zasługuje na uwagę, ponieważ nie od dziś wiadomo że większość swoich firm przenosi swoją działalność do Internetu, w celu lepszego zapoznania się z preferencjami klientów. Zainwestowanie w wirtualny spacer po obiekcie naszej firmy zagwarantuje nam 100% prestiż w oczach użytkowników.

Wirtualny Spacer Google Maps – ile zdjęć?

Najczęściej zadawane pytanie wśród interesantów spaceru 3d dotyczy ilości zdjęć potrzebnych do tego rodzaju prezentacji. Liczba zdjęć panoramicznych i tym samym wielkość całego projektu wycieczki google 3d zależna jest od różnych czynników. Na początek objaśnimy co to są zdjęcie panoramiczne, bo przecież od ich ilości zależna jest długość wirtualnego spaceru. Zdjęcia panoramiczne nazywane są także zdjęciami sferycznymi, które obejmują całą fotografowaną przestrzeń danego punktu. Celem fotografii tego rodzaju jest zaprezentowanie wszystkiego co widzimy w promieniu „360 stopni”. Na liczbę zdjęć panoramicznych mogą wpływać takie czynniki jak:

– wielkość obiektu,
– liczba ścian,
– liczba przejść pomiędzy obiektami.

Wirtualny Spacer Google – cena

Wirtualny spacer już na pierwszy rzut oka ma wiele zalet m.in. jego umieszczenie w Google Maps (największej wyszukiwarce!), zwiększenie ilości kliknięć w wizytówkę firmy, możliwość umieszczenia go na stronie internetowej i Facebooku. Jednak jego największą zaletą jest przede wszystkim niska cena w porównaniu do innych form reklamy w Internecie. Koszt wirtualnego spaceru to z reguły wydatek jednorazowy, ponieważ Google nie pobiera żadnych opłat związanych z hostingiem, abonamentem lub kosztów związanych z jego wyświetlaniem. W efekcie to rozwiązanie służy nam latami. Choć na początku wydatek ten może wydawać się dosyć wysoki (średnia cena wirtualnego spaceru, zależnie od wielkości waha się od 1490 do 2500 zł.), z reguły inwestycja ta zwraca się z wysoką nawiązką po czasie. Porównując do takich form reklamy jak np. Adwords, ulotki, reklama w radiu, telewizji, które mają ściśle określony czas działania, Wirtualny Spacer Google Maps jest zdecydowanie bardziej opłacalną inwestycją, ponieważ gwarantuje długofalowe efekty.

wirtualny spacer google maps
Zaletą wirtualnego spaceru jest niski koszt w porównaniu do innych form reklamy internetowej
14 grudnia 2018
Wzmocnij
obecność
twojej marki
w sieci