Rozwój rynku reklamy z reguły jest analogiczny do rozwoju gospodarki w danym kraju. Kraje, w których rozwój gospodarczy znajduje się …
Video marketing to forma reklamy, której skuteczność doceniana jest od wielu lat. Postęp technologiczny sukcesywnie poszerza zakres tego typu reklamy, …
Czytaj dalej Video marketing – reklama w którą warto zainwestować
Slogan to bardzo ważny element kampanii reklamowej. Jest to hasło reklamowe ,które odpowiada za identyfikację marki w oczach klientów. Dobry …
Czytaj dalej Jak zrobić slogan reklamowy, który będzie cytowany przez wszystkich?
W czasach rozwoju technologii informatycznych posiadanie wyłącznie strony internetowej nie daje gwarancji powodzenia na rynku. Firmy chcąc stać się konkurencyjne …
Czytaj dalej Wirtualny Spacer Google Maps dla wymagających klientów
Nawet najsmaczniejszy produkt spożywczy nie podbije serca (a właściwie podniebienia) jeżeli będzie brzydko wyglądać. U większości z nas zanim coś …
Lajki na facebooku nie są jedynym wyznacznikiem sukcesu, jednak nikt nie jest w stanie zaprzeczyć, że to właśnie one czynią …
Dostęp do Internetu posiadają już nie tylko komputery, a także urządzenia o innych gabarytach. Wraz z rozpowszechnianiem dostępności nowych technologii …
KFC (Kentucky Fried Chicken) to obecnie jedna z najpopularniejszych sieci restauracji fastfoodowych na świecie. Niejedno pokolenie kojarzy je z uśmiechniętym …
Reklama czarno-biała kojarzy się w większości z początkami telewizji i fotografii poprzedniego stulecia. Jednak nie jest prawdą, że trend ten …
Wizytówka to mały, magiczny kartonik. Analogicznie znane przysłowie „jaki kran, taki pan” , w przypadku wizytówek powinno brzmieć „jaka wizytówka, …
Kolory już od pradawnych czasów miały istotne znaczenie w komunikacji. Artyści, a zaraz po nich marketingowcy zaczęli wykorzystywać barwy do …
Pomorskie miasta to już nie tylko jakieś „punkty” na mapie Polski, ale przede wszystkim miejsca, które stają się atrakcyjne w …