Niezobowiązująca wycena
Kontakt
Facebook

Kampania Google ADS (Adwords). Czy warto inwestować?

Wyszukiwarka internetowa Google obejmuje obecnie więcej haseł i wiadomości niż niejedna encyklopedia. Dlatego też przedsiębiorca nie powinien bagatelizować możliwości jakie może dać reklama w Internecie. Coraz więcej firm decyduje się na kampanie Google Ads (dawniej Adwords), które mogą wznieść ich oferty na najwyższą pozycję w wyszukiwarkach. Po lekturze naszego artykułu dowiecie się dlaczego powinniśmy zainwestować w kampanię Google Ads.

Możliwość bezproblemowego dotarcia do grupy docelowej

Google Ads stale usprawnia swój system reklamowy, dzięki czemu użytkownik ma szanse wyświetlać reklamę w coraz bardziej efektowny sposób. Google Ads oferuje szeroki wachlarz możliwości wyboru kierunku począwszy od lokalnego po globalny. Zależnie od zasięgu swojego biznesu można skorzystać z kreowania reklamy w urządzeniach znajdujących się w obszarze dzielnicy, miasta, województwa, kraju, a nawet na całym globie.
Dodatkowym atutem pomagającym dotrzeć do docelowej grupy odbiorców przez kampanie Google Ads jest możliwość kierowania przekazu na konkretną grupę zainteresowań. Jeżeli nasze usługi związane są z motoryzacją to nie ma większego sensu reklamować ich na stronie z kosmetykami dla kobiet. Takie rozwiązanie pomaga też dotrzeć o najbardziej niszowych grup odbiorców.
Poza wyszukiwarkami i stronami w sieci reklamowej, reklama w Google Ads może pojawiać się także w aplikacjach mobilnych i Youtube.
Klienci płatnej reklamy Google Ads mają także możliwość ustawienia pory wyświetlania reklamy. Taka możliwość zredukuje bezwartościowe wyświetleniKampania Google ADS (Adwords). Czy warto inwestować?a oraz „kliki”, co znacznie ogranicza marnowanie budżetu.

KAMPANIA GOOGLE ADS – szybkie osiągnięcie satysfakcjonującej pozycji w wyszukiwarce

Kampania Google Ads w porównaniu do pozycjonowania strony w wynikach bezpłatnych pomoże znacznie szybciej osiągnąć satysfakcjonująca pozycję w wyszukiwarkach niż pozycjonowanie strony w wynikach bezpłatnych.
Odpowiednia konfiguracja reklamy Adwords już na początku daje możliwość pojawienia się na najwyższych pozycjach. Oprócz tego pozwala zweryfikować słowa kluczowe na jakie wyświetla się Twoja reklama .

GOOGLE ADS – bezproblemowa analiza mierzalności działań

Marketing internetowy daje nam dostęp do zaawansowanej analityki, co jest niemożliwe w porównaniu do tradycyjnych narzędzi marketingowych. W panelu zarządzania kampanią Google Ads znajdziemy kompleksowe dane, które prezentują jakie działania są skuteczne. Dzięki temu dowiemy się czy nasza inwestycja przynosi zwrot

Możliwość kontrolowania czasu i kosztów

Wyjątkową zaletą kampanii Google Ads jest możliwość 100% kontroli budżetu. W panelu istnieje opcja gdzie możemy ustawić maksymalną kwotę, którą chcemy przeznaczyć dziennie na reklamę. Jeżeli w wyniku niefortunnego przypadku nasz dzienny budżet spadnie, to system automatycznie nałoży limit na wyświetlanie reklam.
Google Ads oferuje wiele możliwości rozliczania kosztów. Wielu klientów korzysta z metody CPC (cost-per-click), w której ponoszą koszty tylko wtedy gdy ktoś kliknie w ich reklamę. Do wyboru jest także „kampania sprzedażowa”, gdzie trzeba ustawić rozliczenie za „każdą akcję”- gdy ktoś dokona zakupu.
CPM (cost-per-mile) sprawdzi również się gdy chcemy wypromować swoją markę. W tej metodzie płacimy ustalony koszt za każde 1000 wyświetleń reklamy.
Klienci Google Ads cenią sobie to, że mogą decydować samodzielnie o długości kampanii. Zakończenie wyświetleń reklam Ads zależy wyłącznie od ich decyzji.

Kampania Google Ads to jedna z najskuteczniejszych form reklamy internetowej

 

29 marca 2019
Wzmocnij
obecność
twojej marki
w sieci

Dowiedz się więcej
o marketingu internetowym

Czy Twoja firma powinna mieć konto na Twitterze?

09 kwietnia 2019

Co mają wspólnego prezydent Duda, Rihanna i firma Apple? Oczywiście aktywność na portalu społecznościowym Twitter. Choć portal ten wciąż nie …

Jak stać się gwiazdą Instagrama

06 marca 2019

Jeden z naszych artykułów poświęcony był mocy mediów społecznościowych oraz sposobom na zdobycie dużej ilości lajków na Facebooku. Tym razem …

Jak zrobić slogan reklamowy, który będzie cytowany przez wszystkich?

16 grudnia 2018

Slogan to bardzo ważny element kampanii reklamowej. Jest to hasło reklamowe ,które odpowiada za identyfikację marki w oczach klientów. Dobry …