Kampania Google ADS (Adwords). Czy warto inwestować? - Creative Heads
Kontakt
Facebook

Kampania Google ADS (Adwords). Czy warto inwestować?

Kampania Google ADS (Adwords). Czy warto inwestować?

Wyszukiwarka internetowa Google obejmuje obecnie więcej haseł i wiadomości niż niejedna encyklopedia. Dlatego też przedsiębiorca nie powinien bagatelizować możliwości jakie może dać reklama w Internecie. Coraz więcej firm decyduje się na kampanie Google Ads (dawniej Adwords), które mogą wznieść ich oferty na najwyższą pozycję w wyszukiwarkach. Po lekturze naszego artykułu dowiecie się dlaczego powinniśmy zainwestować w kampanię Google Ads.

Możliwość bezproblemowego dotarcia do grupy docelowej

Google Ads stale usprawnia swój system reklamowy, dzięki czemu użytkownik ma szanse wyświetlać reklamę w coraz bardziej efektywny sposób. Google Ads oferuje szeroki wachlarz możliwości wyboru kierunku począwszy od lokalnego po globalny. Zależnie od zasięgu swojego biznesu można skorzystać z kreowania reklamy w urządzeniach znajdujących się w obszarze dzielnicy, miasta, województwa, kraju, a nawet na całym globie.
Dodatkowym atutem pomagającym dotrzeć do docelowej grupy odbiorców przez kampanie Google Ads jest możliwość kierowania przekazu na konkretną grupę zainteresowań. Jeżeli nasze usługi związane są z motoryzacją to nie ma większego sensu reklamować ich na stronie z kosmetykami dla kobiet. Takie rozwiązanie pomaga też dotrzeć o najbardziej niszowych grup odbiorców.
Poza wyszukiwarkami i stronami w sieci reklamowej, reklama w Google Ads może pojawiać się także w aplikacjach mobilnych i Youtube.
Klienci płatnej reklamy Google Ads mają także możliwość ustawienia pory wyświetlania reklamy. Taka możliwość zredukuje bezwartościowe wyświetlenia oraz „kliki”, co znacznie ogranicza marnowanie budżetu.

KAMPANIA GOOGLE ADS – szybkie osiągnięcie satysfakcjonującej pozycji w wyszukiwarce

Kampania Google Ads w porównaniu do pozycjonowania strony w wynikach bezpłatnych pomoże znacznie szybciej osiągnąć satysfakcjonująca pozycję w wyszukiwarkach niż pozycjonowanie strony w wynikach bezpłatnych.
Odpowiednia konfiguracja reklamy Adwords już na początku daje możliwość pojawienia się na najwyższych pozycjach. Oprócz tego pozwala zweryfikować słowa kluczowe na jakie wyświetla się Twoja reklama.

GOOGLE ADS – bezproblemowa analiza mierzalności działań

Marketing internetowy daje nam dostęp do zaawansowanej analityki, co jest niemożliwe w porównaniu do tradycyjnych narzędzi marketingowych. W panelu zarządzania kampanią Google Ads znajdziemy kompleksowe dane, które prezentują jakie działania są skuteczne. Dzięki temu dowiemy się czy nasza inwestycja przynosi zwrot

Możliwość kontrolowania czasu i kosztów

Wyjątkową zaletą kampanii Google Ads jest możliwość 100% kontroli budżetu. W panelu istnieje opcja gdzie możemy ustawić maksymalną kwotę, którą chcemy przeznaczyć dziennie na reklamę. Jeżeli w wyniku niefortunnego przypadku nasz dzienny budżet spadnie, to system automatycznie nałoży limit na wyświetlanie reklam.
Google Ads oferuje wiele możliwości rozliczania kosztów. Wielu klientów korzysta z metody CPC (cost-per-click), w której ponoszą koszty tylko wtedy gdy ktoś kliknie w ich reklamę. Do wyboru jest także „kampania sprzedażowa”, gdzie trzeba ustawić rozliczenie za „każdą akcję”- gdy ktoś dokona zakupu.
CPM (cost-per-mile) sprawdzi również się gdy chcemy wypromować swoją markę. W tej metodzie płacimy ustalony koszt za każde 1000 wyświetleń reklamy.
Klienci Google Ads cenią sobie to, że mogą decydować samodzielnie o długości kampanii. Zakończenie wyświetleń reklam Ads zależy wyłącznie od ich decyzji.

Kampania Google Ads to jedna z najskuteczniejszych form reklamy internetowej

 

29 marca 2019
Wzmocnij
obecność
twojej marki
w sieci

Dowiedz się więcej
o marketingu internetowym
Jak skutecznie sprzedawać w Internecie?
18 kwietnia 2023

Internet już od dawna wychodzi naprzeciw wszelkim potrzebom współczesnego rynku. Według wielu najnowszych badań ponad 60% internautów regularnie dokonuje zakupów …

Trendy w mediach społecznościowych 2023
05 grudnia 2022

Media społecznościowe stanowią coraz większą część naszego życia. Ostatnie doświadczenia związane z pandemią, przyczyniły się do rozwoju social mediów na …

Inbound marketing – co to jest?
29 listopada 2022

Rozwijające się stale nowe technologie zaowocowały nowym podejściem w sferze marketingowej. Tradycyjną reklamę coraz częściej zastępuje inbound marketing, działający na …