Internet już od dawna wychodzi naprzeciw wszelkim potrzebom współczesnego. Według wielu najnowszych badań ponad 60% internautów regularnie dokonuje zakupów przez …
Trendy graficzne od zawsze tworzone przez „kreatywne umysły” , często noszą w sobie pierwiastek obecnych czasów. W ostatnich latach pandemia …
Iran to państwo, które obecnie kojarzy się z restrykcyjnym islamem, ale też coraz częstszymi protestami, mającymi na celu obalenie obecnych …
Media społecznościowe stanowią coraz większą część naszego życia. Ostatnie doświadczenia związane z pandemią, przyczyniły się do rozwoju social mediów na …
Rozwijające się stale nowe technologie zaowocowały nowym podejściem w sferze marketingowej. Tradycyjną reklamę coraz częściej zastępuje inbound marketing, działający na …
Marketing i polityka, choć dla wielu laików może nie brzmieć zbyt tożsamo, mają ze sobą wiele wspólnego. Nie jeden polityk …
Automatyzacja działań marketingowych jest obecnie jednym z najpopularniejszych trendów w świecie biznesu internetowego. Specjalne oprogramowania bazujące na algorytmach i sztucznej …
Rynek reklamy nigdy nie stoi w miejscu, czego dowodem są systematycznie pojawiające się w tej dziedzinie nowe rozwiązania technologicznie. Jedną …
Czytaj dalej Parallel Ads – system dostosowujący reklamę do danego regionu
Myszka Miki (org. Mickey Mouse) to od naszych pradziadków po dzisiejsze pokolenie – znany na całym świecie bohater kreskówek. W …
Czytaj dalej Myszka Miki – ewolucja najsławniejszej animowanej myszki świata
Przyzwyczajenia i nakazy, które miały na celu uniknąć zakażenia covid-19 wypracowały nowe nawyki wśród konsumentów, czego skutkiem jest ich większa …
O tym, że kontrowersje wzbudzają nie małe zainteresowanie wiedzieli już nasi starożytni przodkowie. W branży reklamowej wielu specjalistów od lat …
Któż z nas nie zna Starbucks’a? Każdy choć raz zetknął się z tą najpopularniejszą siecią kawiarni na świecie, a nawet …
Czytaj dalej Logo Starbucks. Wesoła syrenka czy symbol szatana?