Parallel Ads – system dostosowujący reklamę do danego regionu - Creative Heads
Kontakt
Facebook

Parallel Ads – system dostosowujący reklamę do danego regionu

Parallel Ads – system dostosowujący reklamę do danego regionu

Rynek reklamy nigdy nie stoi w miejscu, czego dowodem są systematycznie pojawiające się w tej dziedzinie nowe rozwiązania technologicznie. Jedną z coraz powszechniejszych nowości w świecie kolorowych bannerów jest system Parallel Ads, polegający na dostosowaniu reklam do potrzeb transmisji w danym regionie.

Parallel Ads co to jest

Niektóre wydarzenia takie jak Mistrzostwa Świata i inne międzynarodowe eventy rozrywkowe są transmitowane na całym świecie. Wiele marek wykorzystuje ten fakt i wykupuje bannery na tego rodzaju wydarzenia z prawie 100% pewnością, że to się zwróci – mecze, niektóre olimpiady czy koncerty emitowane są na całym świecie i ogląda je nawet kilkaset milionów ludzi. Jednak do niedawna problemem był zasięg i kreacja takiej formy przekazu marketingowego , ponieważ potrzeby konsumenckie różnią się zależnie od szerokości i długości geograficznej. Reklama, która przynosi zyski w Europie nie będzie przynosić równie sporych dochodów na innym kontynencie np. w Azji. Jednak dzięki technologii Parallel Ads problem ten może zostać rozwiązany poprzez dopasowanie przekazu do danego regionu. Można to zauważyć na zrzutach ekranów z transmisji meczów w różnych państwach – mimo tych samych ujęć, dzięki PADS można zauważyć inny zestaw reklam.

Parallel Ads na czym polega?

Idealne dopasowanie przekazu reklam przez system Parallel Ads (PADS) możliwe jest dzięki opatentowanej technologii Dynamic Content Multication (DCM). Najciekawsze jest to, że działa on na zupełnie innych zasadach niż wirtualne nakładki, nakładane w procesie post processingu. Parellel Ads opiera się na bannerze, gdzie emitowana jest reklama główna, którą widzi każdy widz, oglądający fizycznie wydarzenie. W każdy banner główny wpleciony jest inny, niedostrzegany gołym okiem obraz. Podobna zasada jest także w działaniu reklam podprogowych, które pojawiają się na ułamek sekundy i podświadomie zapadają w pamięć. W PADS stosowana jest metoda polegająca na rejestrowaniu przez odpowiednio synchronizowane kamery z matrycami CMOS, które nagrywają cały obraz w jednym momencie. Technologia ta umożliwia ekspozycje przekazu w ciągu ułamków milisekund, który nie jest widoczny gołym okiem przez widzów na stadionie, koncercie itp. Cały system nie wymaga zastosowania dodatkowej mocy obliczeniowej, a także nie jest zależny od kaprysów pogody. Parallel Ads można stosować w kamerach będących w ruchu, co jest kolejnym argumentem świadczącym o niezawodności tego rodzaju rozwiązania.

Technologia Parallel Ads gwarantuje przekaz reklamowy dopasowany do potrzeb w danym regionie. | źródło: https://www.svgeurope.org/blog/headlines/parallel-ads-boosts-revenue-options-for-the-fa-cup-final-overseas/

 

 

16 grudnia 2021
Wzmocnij
obecność
twojej marki
w sieci

Dowiedz się więcej
o marketingu internetowym
Jak skutecznie sprzedawać w Internecie?
18 kwietnia 2023

Internet już od dawna wychodzi naprzeciw wszelkim potrzebom współczesnego rynku. Według wielu najnowszych badań ponad 60% internautów regularnie dokonuje zakupów …

Trendy w mediach społecznościowych 2023
05 grudnia 2022

Media społecznościowe stanowią coraz większą część naszego życia. Ostatnie doświadczenia związane z pandemią, przyczyniły się do rozwoju social mediów na …

Inbound marketing – co to jest?
29 listopada 2022

Rozwijające się stale nowe technologie zaowocowały nowym podejściem w sferze marketingowej. Tradycyjną reklamę coraz częściej zastępuje inbound marketing, działający na …