Ostatnio poważny, światowy kryzys finansowy miał miejsce w latach 2007 – 2009, a poważne międzynarodowe spowolnienie gospodarcze w 2012 roku. …
Czytaj dalej Koronawirus w Polsce. Reklama i sprzedaż w dobie kryzysu
Gdyby współcześnie żył Mikołaj Rej jego znane przysłowie „Polacy nie gęsi i swój język mają” mógłby z powodzeniem zamienić na …
Czytaj dalej Loga i historie najpopularniejszych polskich marek obuwniczych
Gdańsk w trosce o poprawę krajobrazu wprowadził regulacje dotyczące zmian w przestrzeni publicznej. Pierwsze tego rodzaju regulacje wprowadzono już w …
Wiele osób uważa, że czasy ulotek reklamowych dobiegły końca. Współcześnie coraz więcej osób ma regularny dostęp do Internetu, a marketerzy …
Czytaj dalej Ulotki reklamowe – jak zaprojektować w najlepszy sposób
Współcześnie każda firma, która „idzie z duchem czasu” dba o treść w każdym nośniku informacji, a szczególnie w Internecie. Sprzymierzeńcem …
Instagram jest obecnie jedną z najpopularniejszych fotograficznych platform Social Media. Zgodnie z zasadą „zdjęcia wyrażają więcej niż 1000 słów” portal …
Fotografia modowa to jeden z najgwałtowniej rozwijających się typów fotografii reklamowej. Wszystko to spowodowane jest rozwojem urządzeń mobilnych, Internetu oraz …
Czytaj dalej Fotografia modowa. Jak dobrze fotografować modę
Klasyczna reklama kojarzy się wielu telewidzom i użytkownikom Internetu z irytujący filmikiem, który przerywa ich ulubione programy, istotne dla nich …
Czytaj dalej Animacje reklamowe. Dlaczego są lepsze od filmu reklamowego?
Video mapping 3d od kilku lat zdobywa coraz większą popularność na różnorodnych wydarzeniach w przestrzeni publicznej i nie tylko. Obecnie …
Nie od dziś wiadomo, że artystyczne aranżacje są doskonałym rozwiązaniem także w przeciętnych, polskich mieszkaniach. Ich niepowtarzalny urok, sprawia że …
Muzyka elektroniczna coraz częściej wypiera tą opartą na klasycznych instrumentach. Z roku na rok zwiększają się jej możliwości. Obecnie nawet …
Czytaj dalej Muzyka elektroniczna. Skąd pochodzi i od kiedy jest popularna w Polsce
Azja to największy kontynent na świecie, który zamieszkuje w większości ludność charakteryzująca się skośnymi oczami i ciemniejszym odcieniem skóry. Wyróżnia …
Czytaj dalej Azjatyckie reklamy. „Azja to nie kraj, Azja to stan umysłu”