Kontakt
Facebook

Blog

Jak skutecznie sprzedawać w Internecie?

18 kwietnia 2023

Internet już od dawna wychodzi naprzeciw wszelkim potrzebom współczesnego rynku. Według wielu najnowszych badań ponad 60% internautów regularnie dokonuje zakupów …

Trendy graficzne w 2023 roku

15 marca 2023

Trendy graficzne od zawsze były kształtowane przez kreatywne umysły, które potrafiły wyłapywać „ducha obecnych czasów”. W ostatnich latach pandemia przyczyniła …

Irańskie plakaty reklamowe

13 marca 2023

Iran, dzisiaj utożsamiany głównie z restrykcyjnym islamem oraz narastającymi protestami przeciwko istniejącym zasadom, posiada bogatą historię, w której plakaty odgrywały …

Trendy w mediach społecznościowych 2023

05 grudnia 2022

Media społecznościowe stanowią coraz większą część naszego życia. Ostatnie doświadczenia związane z pandemią, przyczyniły się do rozwoju social mediów na …

Inbound marketing – co to jest?

29 listopada 2022

Rozwijające się stale nowe technologie zaowocowały nowym podejściem w sferze marketingowej. Tradycyjną reklamę coraz częściej zastępuje inbound marketing, działający na …

Marketing polityczny – co to jest

29 listopada 2022

Marketing i polityka, choć dla wielu laików może nie brzmieć zbyt tożsamo, mają ze sobą wiele wspólnego. Nie jeden polityk …

Marketing automation – co to jest?

31 stycznia 2022

Automatyzacja działań marketingowych jest obecnie jednym z najpopularniejszych trendów w świecie biznesu internetowego. Specjalne oprogramowania bazujące na algorytmach i sztucznej …

Parallel Ads – system dostosowujący reklamę do danego regionu

16 grudnia 2021

Rynek reklamy nigdy nie stoi w miejscu, czego dowodem są systematycznie pojawiające się w tej dziedzinie nowe rozwiązania technologicznie. Jedną …

Myszka Miki – ewolucja najsławniejszej animowanej myszki świata

05 października 2021

Myszka Miki (org. Mickey Mouse) to od naszych pradziadków po dzisiejsze pokolenie – znany na całym świecie bohater kreskówek. W …

Nowe nawyki w digital marketingu 2021

09 sierpnia 2021

Przyzwyczajenia i nakazy, które miały na celu uniknąć zakażenia covid-19 wypracowały nowe nawyki wśród konsumentów, czego skutkiem jest ich większa …

Shockvertising. Co to jest reklama szokująca?

01 czerwca 2021

O tym, że kontrowersje wzbudzają nie małe zainteresowanie wiedzieli już nasi starożytni przodkowie. W branży reklamowej wielu specjalistów od lat …

Logo Starbucks. Wesoła syrenka czy symbol szatana?

16 kwietnia 2021

Któż z nas nie zna Starbucks’a? Każdy choć raz zetknął się z tą najpopularniejszą siecią kawiarni na świecie, a nawet …

Przedstawimy
twoją firmę
nowym odbiorcom